НАУКА І ПРАКТИКА: ТОЧКИ ДОТИКУ

17 травня кафедрою обліку і аудиту, в рамках фестивалю науки,відбувся бухгалтерський бізнес-форум роботодавців «Наука і практика: точки дотику».

Мета проведення даного форуму є налагодження тісних зв’язків з провідними підприємствами Луцька і Волинської області задля підготовки висококваліфікованих та конкурентоспроможних спеціалістів. Учасниками бізнес-форуму стали викладачі кафедри обліку і аудиту, студенти групи ОП-21 та представники відомих підприємств, які до того ж є випускниками Луцького НТУ за спеціальністю «Облік і аудит».

Відкриваючи форум, доцент кафедри обліку і аудиту Оксана Нужна акцентувала увагу на значенні і важливості підготовки у Луцькому НТУ фахівців які б відповідали сучасним запитам бізнесу, що можливо це лише при тісній співпраці з роботодавцями.

Софія Зінчук, директорТОВ «К.Н.Д. Трейд» наголосила на таких важливих моментах: «Студентповинен бути готовий в професійному житті вміти вчитись, аналізувати, прагнути до досягнення високих результатів. Особлива увага звертається на комунікабельних фахівців, які вміють співпрацювати з контролюючими органами, контрагентами».

Олександр Згоранець, заступник головного бухгалтера ТОВ «Хавест-Агро», акцентував увагу на тому, що: «Головне для молодого спеціаліста, який лише розпочинає професійний шлях – це терпіння, адже одразу всіх вершин не досягнути. Хочеться відзначити, що для зростання власного професіоналізму для бухгалтера необхідна постійна самоосвіта. Цього вимагає і досить часта мінливість нашого законодавства. Також важливим у кар’єрі є вміння адаптуватися в колективі, знаходити підхід до оточуючих людей».

Наталія Ліпатова, бухгалтер ТОВ «ББС», поділилася досвідом роботи в Грузії та зауважила: «Бухгалтерський облік в Україні та Грузії подібний, головне знати основи його ведення, а також вміння працювати в програмі 1С. Необхідно пам’ятати, що бухгалтерська професія – це творча професія».

Андрій Ковальчук, головний бухгалтер Ресторану болгарської кухні «Чевермето» відмітив: «Динамічність економічних процесів вимагає від справжніх фахівців вміння оцінити та проаналізувати операцію чи ситуацію, і на основі цього приймати рішення. Відповідно, студента необхідно навчити відстоювати власнупозицію, вміти довести особисту думку».

У своєму виступі Марія Бляхарчук, головний бухгалтер ПрАТ «Волинська обласна друкарня» відзначила: «Ми готові до співпраці, адже зацікавлені у молодих фахівцях. Готові брати на практику студентів, ділитися досвідом. Головна вимога – щоб дійсно ходили щоденно на практику, прагнули вчитися працювати. Зі своєї сторони допоможемо і підкажемо».

Глива Ірина, ПрАТ «Волинська обласна друкарня», бухгалтер по ПДВ поділилася досвідом: «Вперше побувала на підприємстві, яке представляю взявши участь у заході «Job Shadow Days». Після одноденного стажування отримала спочатку пропозицію на проходження практики, а за даними практики – на постійну роботу. Головне у пошуку роботи – пробувати і не боятися».

Віталій Скопюк, директор ТзОВ «Алфаінтерпласт» зауважив: «Головне – мотивація, хочеш щось змінити – необхідно вчитись. Бухгалтер – це професія, яка потребує навчання впродовж усього професійного життя. Не потрібно зупинятися на досягнутому, варто ставити нові цілі та досягати їх».

Алла Ляшук, фінансовий директор ПП «Будівельна компанія «Інвестор»» акцентувала увагу на тому, що: «Хороші спеціалісти з обліку на даний час особливо цінні. Вони повинні знати всі ділянки обліку. Під час навчання студенти повинні використовувати всю науково-практичну інформацію, яку надають їм викладачі, адже це підґрунтя для професійного старту».

Ярослав Куриленко, директор ТОВ «С-К-С»: «На сьогоднішній день мало є спеціалістів, які можуть конкурувати. Наші випускники, які навчаються, з успіхом влаштовуються на перспективні посади та легко професійно зростають. Особливу увагу при підготовці студентів необхідно звертати на основи та порядок ведення обліку».

Матяшук Юлія, головний бухгалтер ПП «Автомобільна школа АС», зауважила, що під час навчання студент отримує цінні поради, які використовуються в подальшому у професійній роботі.

Віталіна Малюга (ПП «ЗТК») та Наталія Лясковська (ЖК «Струмочок») будучи студентами четвертого курсу та уже працюючи бухгалтерами зауважили, що навчання в університеті – це важлива складова, яка дає квиток у професійне майбутнє.

Колектив кафедри обліку і аудиту щиро вдячний випускникам спеціальності «Облік і аудит» за можливість і бажання поділитися практичними порадами та досвідом. А усім учасникам бізнес-форуму бажаємо вчитись новому в умовах постійних змін та нових викликів ринкової економіки!

 

Ірина Ткачук, 

доцент кафедри обліку і аудиту

Фото:

Ірина Бродська,

доцент кафедри обліку і аудиту

 

ПРАКТИЧНИЙ ПОГЛЯД НА ЗМІНИ В НОРМАТИВНОМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННІ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ

16 травня кафедрою обліку і аудиту, в рамках проведення ХІІ Всеукраїнського фестивалю науки у Луцькому НТУ, презентовано науковий семінар «Зміни в нормативному забезпеченні бухгалтерського обліку: практичний погляд». Актуальність обраної тематики семінару визначена практикою ведення бухгалтерського обліку господарської діяльності суб’єктів господарювання на підставі застосування значної кількості правових норм, закріплених як в міжнародних, так і в національних законодавчих документах.

Учасниками науково-практичного семінару стали викладачі кафедри обліку і аудиту та студенти груп ОПм-51, ОА-31, ОПС-11. Увага учасників семінару була зосереджена на необхідності правового забезпечення бухгалтерського обліку та своєчасного реагування на його зміни.

Під час семінару: переглянута судова практика щодо розгляду податкових справ в контексті зміни Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність», визначені проблеми впровадження міжнародних стандартів фінансової звітності суб’єктами малого підприємництва, проаналізовано новації в регламентуванні та обліку касових операцій, розглянуто нові норми нормативного забезпечення діяльності товариств з обмеженою відповідальністю, проведено аналіз змін постанови про Правила бухгалтерського обліку доходів і витрат банків України, визначено вимоги вітчизняного та міжнародного законодавства щодо змісту облікової політики для цілей оподаткування, розглянуто зміни щодо порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, визначено облікове забезпечення діяльності кредитних спілок.

Варто пам’ятати, що зміни в нормативному забезпеченні бухгалтерського обліку не обходяться без сюрпризів. Саме тому, на завершення наукового семінару було акцентовано увагу на основні зміни, які слід очікувати бухгалтерам у майбутньому. Зокрема, облікові новації – 2018 значною мірою пов’язані з потребою імплементувати в українське законодавство норми, прийняті в міжнародній обліковій практиці. А це в свою чергу сприятиме підвищенню кваліфікації бухгалтерів та допоможе стати їм більш професійними та цінними для свого підприємства.

 

Ірина Ткачук, 

доценткафедри обліку і аудиту

Фото:

Ірина Бродська,

доцент кафедри обліку і аудиту

Зимова школа бізнесу Луцького НТУ

Цікавий і насичений день видався сьогодні для команди Кафедра обліку і аудиту Луцького НТУ! Ми приймали участь у Зимова школа бізнесу Луцького НТУ. Тренінги "Бухгалтерський облік - платформа бізнесу" пройшли на "одному диханні"! Вкотре переконались, що наша молодь хоче розвиватись, активна, креативна і сповнена оптимізму!!! Було дуже приємно працювати! Дякуємо організаторам!

Фотозвіт «Job Shadow Days – 2017»

Протягом листопада –грудня 2017 року в черговий раз було проведено Job Shadow Days. Організатором заходу виступає Луцький національний технічний університет та Громадська організація «Перспективи Волині».

 Захід проходив у три етапи:

  Перший етап заходу «Job Shadow Days» передбачав реєстрацію усіх бажаючих тіней і менторів до 2 листопада 2017 року. Взяти участь в якості «тіней» мали змогу студенти 3-5 курсів Луцького НТУ, які зацікавлені в особистому і професійному розвитку.  Можливість стати ментором була надана провідним підприємствам Луцька та Волинської області

У 2017 році зареєструвались і прийняли участь в заході 15 підприємств та 71 студент.

  Другий етап передбачав підготовку менторів і тіней до плідної співпраці. До 10 листопада були проведені тренінги для студентів –тіней та круглий стіл для представників підприємств та організацій – менторів

 Підприємства-учасники «Job Shadow Days – 2017»

ARTEFACT.St, PitStop, Волинський ВП «Центр розвитку місцевого самоврядування», ІТ-компанія «Ідейл», ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ», ПП «Будівельна компанія «Інвестор», ПрАТ «ВОЛИНЬ-АВТО», СГПП «Дружба», ТОВ «Клевер Сторс», ТОВ «ПАККО Холдинг», ТОВ ВКП «КаДар», ФОП Мельник Сергій Валерійович, ТОВ «АЛФАІНТЕРПЛАСТ», Adrenalin City

 Студенти-учасники «Job Shadow Days – 2017»

ФОФ – 32 студенти, БФ- 14 студентів,  ФЕПЕС – 5 студенів, КНІТ – 16 студентів, ТФ – 4 студенти.

Зустріч з «менторами»

 Підприємства Луцька і області представили досить широкий вибір посад за різними спеціальностями, що дозволило пройти стажування всім зацікавленим. Їх чекав перший робочий день в якості спостерігача найкваліфікованіших працівників для здобуття безцінного досвіду бажаної професії.

Зустріч з «тінями»

 ob Shadow Days тривав протягом листопада – грудня 2017 року і передбачав проходження стажування на підприємствах та організаціях міста Луцька та області

Розпочали з ТОВ ВКП "КаДар". В якості ментора спробула себе головний бухгалтер Вознюк Наталія,. А тінню Василина Дунь, студентка спеціальності "Облік і аудит»

Наступними менторами погодились стати фірма "Артефакт" - команда молодих і талановитих людей, які люблять свою роботу.  Ментор Маша Шевчук. Тінями стали студенти спеціальності "маркетинг" Волощук Олена та Вахович Владислава

Наймаштабніше цей захід підтримали ПАТ "Теремно". Одразу 13 студетів з факультетів обліку і фінансів, бізнесу, екології і приладо-енергетичних систем, КНІТ, теннологічного Луцького НТУ та математичного Східноєвропейського національного університету протягом двох тижнів відвідували структурні підрозділи підприємства відповідно до своєї спеціалізації. За кожним студентом було закріплено досвідченого працівника "ментора", який протягом цілого робочого дня знайомив з особливостями своєї професії. Координацію всіх менторів на підприємстві здійснювала Зомбер Наталія Анатоліївна.


Одноденне стажування в рамках Job Shadow Day 2017 пройшли студенти на дному з найбільших сільськогосподарських підприємств області - СГПП "Дружба". Тінями були такі студенти як Батієвич Дмитро, Ганаєв Микола. СГПП "Дружа" є давнім парнером Луцького НТУ в організації проходження практики та стажувань для студентів, що і дозволило сформувати молодий та професійний колектив.

У Job shadow day прийняли участь Зубчик Вадим, Ілюшик Наталія, Рябушко Ірина - студенти  спеціальності 071 "Облік і оподаткування на  ТзОВ «Алфаінтерпласт».  Ментор Скоп‘юк Віталій Петрович

Продовження Job Shadow Day 2017. Студенти-міжнародники Луцького НТУ пройшли одноденне стажування у Центрі розвитку місцевого самоврядування. Ментор - Урбан Оксана Анатоліївна

 

Студенти Луцького національного технічного університету отримали можливість на практиці продемонструвати свої професійні здібності під час одноденного стажування у Будівельній компанії «Інвестор». Ми щиро вдячні будівельній компанії «Інвестор» за таку унікальну нагоду.

 

Студенти могли ознайомитися з особливостями професії, яку вони здобувають. Для них це унікальна можливість відчути себе на місці працівників, а для підприємства – це ефективний інструмент пошуку нових фахівців.

Студенти факультету обліку і фінансів стажувались на ПрАТ "Волинь-авто".

4 грудня студенка факультету бізнесу Анастасія Морозович стажувалась у компанії PitStop. В рамках проекту Job Shadow Day вона мала змогу пройти одноденне стажування на Pit Stop. За цей час їйпровели екскурсію підприємством, а також показали роботу аналітичного відділу та відділу підтримки клієнтів.

В рамках "Ярмарки вакансій Луцького НТУ" ВОГО "Перспективи Волині" підвели підсумки проекту Job shadow day 2017. Підприємствам , які активно долучились до заходу, підготовлено подяки від Луцького НТУ та ВОГО. Сподіваємось, що в майбутньому до проекту долучиться ще більше роботодавців.

Стажування всіх учасників проекту розміщено на сторінках соціальних мереж:  https://www.facebook.com/oia.lntu/?ref=bookmarks

У ЛУЦЬКОМУ НТУ СТАРТУВАВ «JOB SHADOW DAYS - 2017»

У ЛУЦЬКОМУ НТУ СТАРТУВАВ «JOB SHADOW DAYS - 2017»

 

Вдруге на теренах Волинської області стартував захід «Job Shadow Days». Організаторами «Job Shadow Days – 2017» виступають Луцький національний технічний  університет та Волинська обласна громадська організація «Перспективи Волині».

Основна мета заходу – розвиток професійних якостей, навчання на робочому місці, ознайомлення з особливостями професії. Відповідно, для студентів – це унікальна можливість в якості «тіні» відчути важливість обраної професії на одному із відомих підприємств Луцька та Волинської області, а для підприємств – це ефективний інструмент пошуку нових фахівців серед цілеспрямованої та активної молоді.

Перший етап «Job Shadow Days – 2017», який тривав протягом жовтня, передбачав реєстрацію усіх бажаючих тіней і менторів.

Другий етап  заходу передбачає підготовку менторів і тіней до плідної співпраці. Так, 3 листопада 2017 року в рамка другого етапу «Job Shadow Days – 2017» відбувся бізнес-форум для представників підприємств та організацій – менторів.

 

 

Учасники бізнес-форуму представники провідних підприємств (ТОВ «ПАККО Холдинг» – Сичинська О.Є., ТОВ «Клевер Сторс» – менеджери з персоналу Бруяка Н.В. та Клец В.Л., ПАТ «Теремно хліб» – менеджер з персоналу Зомбер Н.А., ТОВ «PitStop» – власник Пеніщук А.Б., ПрАТ «Волинь-Авто» – директор Лебедюк М.С., ТОВ ВКП «КаДар» – директор з персоналу Мельник Н.Д., ПП «БК «Інвестор»» –  фінансовий директор Ляшук А.Б., ТзОВ «Волинь-Зерно-Продукт» – старший менеджер із персоналу Данильчук О.В.) та викладачі Луцького НТУ (декан факультету обліку та фінансів – Московчук А.Т., заступник декана факультету обліку та фінансів – Зеленко С.В., заступник декана факультету бізнесу – Баула О.В, директор технічного коледжу ЛНТУ – Герасимчук О.О., завідувач кафедри обліку і аудиту – Садовська І.Б., завідувач кафедри маркетингу – Морохова В.О., завідувач кафедри міжнародних економічних відносин – Савош Л.В., заступник завідувача кафедри менеджменту – Корецька Н.І.,  доцент кафедри підприємництва, торгівлі та біржової діяльності – Оксенюк К.І., доценти кафедри обліку і аудиту: Бабіч І.І., Нужна О.А., Сидоренко Р.В., Талах Т.А., Ткачук І.М., Чудовець В.В.).

 

 

Основними аспектами проведення бізнес-форуму стали:

  • мета організації та досвід проведення заходу «Job Shadow Days»;
  • презентація можливостей Луцького НТУ щодо підготовки фахівців за спеціальностями;
  • знайомство з діяльністю та структурою підприємств-менторів;
  • обговорення потреб роботодавців в сучасних умовах та формування вимог до студентів.

Відкриваючи форум, координатор заходу від Луцького НТУ – доцент кафедри обліку і аудиту Чудовець В.В. акцентув увагу на значенні і важливості, а також особливості проведення заходу «Job Shadow Days – 2017». На участь у даному заході зареєструвалося понад 60 студентів, що є підґрунтям для тісної співпраці ВНЗ та підприємств задля формування нових стимулів у навчанні та роботи студентів за спеціальностями як в Україні, так і закордоном.

 Завідувач кафедри обліку і аудиту, професор Садовська І.Б. відмітила, що у даному році мали нагоду взяти участь у «Job Shadow Days» усі студенти Луцького НТУ. Таке рішення було прийнято за результатами минулорічного заходу, коли до активної участі студентів економічних спеціальностей долучилися студенти ІТ-спеціальностей. Сподіваємося, що в результаті проведення таких заходів ми зможемо отримати відповідь на питання «Яким повинен бути сучасний фахівець і яким вимогам він повинен відповідати?».

 

 

Менеджери з персоналу ТОВ «Клевер Сторс» Бруяка Н.В. та Клец В.Л. зауважили: «Маємо успішний досвід працевлаштування ваших випускників. Спеціалізуємося у сфері торгівлі, відповідно цікавлять менеджери, продавці-касири. Ми готові надати практичний досвід, адже у нас є спеціально обладнаний навчальний клас. Можемо  провести для студентів екскурсію чи пізнавальну лекцію. Особливо цілеспрямовані ваші випускники за неповний рік вибудовують успішну кар’єру – з касира доростають до керівника магазину».

Лебедюк М.С., директор ПрАТ «Волинь-Авто», поділився досвідом: «Ми давно співпрацюємо з університетом беручи студентів не лише на практику, а й на роботу. Головна вимога до студента та випускника – бажання працювати! Коли людина виконує свою роботу, очі мають «горіти». Раді будемо бачити студентів вашого університету у нас на підприємстві».

У своєму виступі Зомбер Н.А., менеджер з персоналу ПАТ «Теремно хліб», відзначила: «Ми потребуємо молодих спеціалістів (інженери-технологи, логісти, транспортна служба), яким можемо запропонувати набути навиків роботи у навчальному класі з новітнім обладнанням на підприємстві. У нас на сьогоднішній день навчаються учні з технічного коледжу Луцького НТУ. На управлінські посади ми беремо власних спеціалістів, які починають з продавців. Це дає можливість фахівцям зрозуміти виробничий процес з середини. Протягом тривалого періоду ми проводимо екскурсії для ваших студентів-маркетологів».

 

 

Мельник Н.Д. директор з персоналу ТОВ ВКП «КаДар», акцентувала увагу на тому, що: «Підприємство спеціалізується на пошиті жіночого та чоловічого взуття. Відчуваємо гостру потребу у технологах та швачках. Зі своєї сторони ми готові брати студентів, які бажають працювати у даній сфері, навчатися та розвиватись. Проводимо навчання щодо пошиття та моделювання взуття, оплачуємо спеціальне навчання».

Пеніщук А.Б., власник компанії «PitStop», наголосив на таких важливих моментах: «Наша компанія спеціалізується на продажі запчастин та сервісному обслуговувані автомобілів. Співпрацюємо із зарубіжними компаніями. Виробничий процес повністю комп’ютеризований, наявні програми написані спеціально для ефективної діяльності нашої компанії. Відповідно, ми зацікавлені взяти студентів які бажають працювати в даній сфері, можемо також брати студентів на навчання».

Представник ТОВ «ПАККО Холдинг» Сичинська О.Є. відзначила: «Ми раді будемо співпрацювати, а також бачити ваших студентів у нашому колективі. Студент – це нові ідеї та бачення які ми отримуємо за даними спільної роботи. Наші нові фахівці мають можливість їздити на навчання та тренінги».

 Данильчук О.В., старший менеджер із персоналу ТзОВ «Волинь-Зерно-Продукт», відмітила: «Ми працюємо у сфері виробництва та продажу аграрної продукції, здійснюємо зовнішньоекономічну діяльність. Ми відкриті для молодого покоління, з радістю беремо на роботу студентів. Для нас головне щоб це був висококваліфікований фахівець. Плануємо будівництво доріг і відповідно є потреба в інженерах-дорожниках. У період жнив виникає необхідність у бухгалтерах. Також маємо вакансії для технологів переробної промисловості».

Фінансовий директор ПП «БК «Інвестор» Ляшук А.Б. акцентувала увагу на тому, що: «Важливим моментом є комунікативні навики, тобто вміння спілкуватися з клієнтами, контрагентами. Перевагу надаємо фінансово грамотним спеціалістам, спеціалістам які готові вивчати технологію виробництва».

 

Спілкування під час форуму відбувалось у невимушеній атмосфері та сприяло розробці спільних пропозицій щодо подальшої співпраці. Основними підсумками зустрічі є:

  1. Проведення зустрічей у форматі представленого бізнес-форуму є необхідною складовою підготовки кваліфікованого фахівця та повинні носити систематичний характер.
  2. При підготовці фахівців необхідно здійснювати моніторинг вакансій та вимог до них. Особливо затребуваними на ринку праці міста Луцька є фахівці з технічними спеціальностями (близько 70%), а саме: будівельники, технологи, автомобілісти, інженери, автодорожники та ін.
  3. Роботодавці готові надавати допомогу у практичній підготовці студентів у спеціальних навчальних класах з новітнім обладнанням на території підприємств. При цьому важливим моментом є розробка спільних навчальних програм.
  4. Враховуючи сучасні вимоги ринку праці актуальною є пропозиція роботодавців щодо розробки та виконання кваліфікаційних (в тому числі курсових) робіт на замовлення підприємства.
  5. В межах університету обов’язково має бути дієвий центр працевлаштування студентів та випускників.
  6. З метою посилення знайомства з обраною спеціальністю важливим моментом є запрошення до студентів гостьових лекторів (успішних випускників та фахівців) починаючи з першого курсу.

Щиро вдячні усім хто знайшов час і долучився до бізнес-форуму. Надіємося на плідну і результативну співпрацю у заході «Job Shadow Days – 2017»!

 

Далі буде....

 

Ірина Ткачук,

доцент кафедри обліку і аудиту

Фото: Сергій Зеленко,

доцент кафедри обліку і аудиту

 

Більше фото на сторінці кафедри обліку і аудиту у Facebook:

https://www.facebook.com/oia.lntu/?pnref=story

 

IX МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ОБЛІКУ, АНАЛІЗУ І КОНТРОЛЮ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ»

Шановні студенти, аспіранти, молоді науковці!

Приєднуйтесь до нас 02 грудня 2017 р.! Буде цікаво, пізнавально, креативно! 

Інформаційні листи у прикріплених файлах! Реєстрацію можна пройти за посиланням реєстрація на конференцію!

Учасники конференції нагороджуються грамотами, сертифікатами та цінними подарунками!

Стартує унікальна подія «Job Shadow Days» 2017!

Усім, хто прагне професійного росту або шукає перспективних працівників!!! 
Організаторами даного заходу виступає Луцький НТУ та ВОГО «Перспективи Волині».

Захід «Job Shadow Days» є надзвичайно популярним у США, країнах ЄС та близькому зарубіжжі. У перекладі «Job Shadow Days» – це «слідувати як тінь». Це чудова нагода для студента познайомитися з майбутньою професією (умовами роботи, необхідними знаннями, навиками) на конкретному робочому місці, слідуючи «тінню» за досвідченим співробітником (ментором) протягом реального робочого дня, у стандартній робочій атмосфері. Таким чином, у студента з’являється можливість спілкуватися не лише зі співробітником, «тіню» якого він є, але і з іншими фахівцями, отримуючи при цьому інформацію про особливості тієї чи іншої посади.

Перший етап заходу «Job Shadow Days» передбачає реєстрацію усіх бажаючих тіней і менторів. Взяти участь в якості «тіней» мають змогу студенти 3-5 курсів Луцького НТУ, які зацікавлені в особистому і професійному розвитку.  Можливість стати ментором надана провідним підприємствам Луцька та Волинської області.

Другий етап передбачає підготовку менторів і тіней до плідної співпраці. Будуть проведені тренінги для студентів–тіней та круглий стіл для представників підприємств та організацій–менторів.

Третій етап Job Shadow Days триватиме протягом листопада 2017 року і передбачає проходження стажування на підприємствах та організаціях міста Луцька та області.

Для реєстрації у якості ментора необхідно заповнити анкету:АНКЕТА МЕНТОРА

Для реєстрації у якості "тіні" необхідно заповнити анкету:АНКЕТА ТІНІ

ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Облік, аналіз і аудит: виклики інституціональної економіки»

У Луцькому національному технічному університеті 7 жовтня відбулась ІV Міжнародна науково-практична конференція «Облік, аналіз і аудит: виклики інституціональної економіки», організована кафедрою обліку і аудиту. До участі в конференції долучились вітчизняні та зарубіжні дослідники вищих навчальних закладів, молоді науковці, студенти.

У представлених на конференції результатах наукових дослідженнь було розглянуто актуальні питання стосовно методів нарахування амортизації; використання психологічної дії кольору у рекламі; особливостей використання реєстратора розрахункових операцій; інформаційних облікових систем із застосуванням комп’ютерної техніки; особливостей відображення капітального ремонту основних засобів у бухгалтерському і податковому обліку. Особливо важливими та дискусійними, з практичної точки зору, були доповіді щодо процесу впровадження і причини блокування електронних накладних із ПДВ та підвищення якості інформації про справедливу вартість у фінансовій звітності підприємства.

   

Усі доповіді учасників ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Облік, аналіз і аудит: виклики інституціональної економіки» були представлені на високому науково-теоретичному рівні та супроводжувалися цікавими і жвавими дискусіями.

 Доповіді учасників конференції опубліковано у збірниках тез і статей, які видано за підсумками конференції.

Усім учасникам науково-практичної конференції бажаємо невичерпного натхнення у науковому пошуку та успішної реалізації нових креативних ідей.

  

Дочірні категорії

Log in